ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

Π Ρ Ο Β Λ Η Μ Α Τ Α

Α
Μια εταιρεία αποφασίζει να τροποποιήσει τις μηνιαίες αποδοχές των υπαλλήλων της. Έτσι, όσοι παίρνουν κάθε μήνα πάνω από 3000€ θα έχουν μείωση 20%, ενώ όσοι αμείβονται κάτω από 1000€ θα έχουν αύξηση 10%. Να δημιουργήσετε αλγόριθμο που:

1.       Θα δέχεται όνομα υπαλλήλου και μηνιαία απολαβή.

2.       Θα υπολογίζει τα χρήματα που έδινε οι εταιρεία στους υπαλλήλους της πριν και μετά τις αλλαγές κάθε μήνα, εμφανίζοντας παράλληλα μήνυμα με το εάν συμφέρει την εταιρεία η αλλαγή αυτή.

3.       Θα τερματίζεται η διαδικασία εισαγωγής δεδομένων, όταν δοθεί ως όνομα υπαλλήλου η λέξη «ΤΕΛΟΣ».

4.       Θα εμφανίζει τα ονόματα των καλύτερα και χειρότερα αμειβόμενων υπαλλήλων της εταιρείας.

5.       Τέλος, θα εμφανίζει τον Μέσο Μισθό μετά τις αλλαγές στη μισθοδοσία, καθώς και το ποσοστό – επί τους συνόλου των υπαλλήλων – όσων η αμοιβή και μετά την αλλαγή δεν υπερβαίνει τα 1000€.


Β
Κατά την αξιολόγηση και το νέο μισθολογικό κανονισμό των υπαλλήλων σε μια υπηρεσία του δήμου, διενεργείται γραπτός διαγωνισμός σε 5 ενότητες. Να γραφεί πρόγραμμα το οποίο :
1.       θα εισάγει τα ονόματα των υπαλλήλων, καθώς και τις βαθμολογίες τους (0 – 100) στις πέντε ενότητες που εξετάστηκαν,
2.       υπολογίζει τη μέση βαθμολογία (με αναγωγή στα 20) και εμφανίζει αυτήν και το όνομα του υπαλλήλου,
3.       υπολογίζει και εμφανίζει το ποσοστό των υπαλλήλων που η μέση βαθμολογίας τους δεν ξεπέρασε το 10 με βάση το 20,
4.       εμφανίζει το όνομα του υπαλλήλου με την μεγαλύτερη βαθμολογία (υποθέστε ότι είναι μοναδικός ο μέγιστος βαθμός) και την βαθμολογία αυτή,
5.       θα εισάγει αριθμό παιδιών, καθώς και επίπεδο σπουδών («Α» για Υποχρεωτική Εκπαίδευση, «Β» για Δευτεροβάθμια, «Γ» για Τριτοβάθμια Εκπαίδευση και «Δ» για Μεταπτυχιακές Σπουδές) και θα υπολογίζει και θα εμφανίζει το νέο μισθό του υπαλλήλου βάσει των παρακάτω :

Βασικός Μισθός 900
Επίδομα Οικογένειας – Παιδιών
Αριθμός Παιδιών
Επίδομα
1
30
2
70
>=3
150
Επίδομα Κατάρτισης
Βαθμίδα Εκπαίδευσης
Επίδομα (επιπλέον του βασικού μισθού)
Α
0%
Β
10%
Γ
20%
Δ
30%



6.       η διαδικασία θα τερματίζεται όταν δοθεί ως όνομα η λέξη «ΤΕΛΟΣ».

ΠΑΤΗΣΤΕ ΓΙΑ ΤΗ ΛΥΣΗ ΕΔΩ
C
Μια ιδιωτική εταιρεία κατασκευής γεφυρών έχει εγκαταστήσει διόδια για την διέλευση των οχημάτων, ούτως ώστε να αποπληρωθεί το κόστος κατασκευής του έργου. Να δημιουργηθεί πρόγραμμα που :

Α)      Θα ζητά και θα εισάγει το κόστος κατασκευής του έργου.

Β)      Για κάθε διερχόμενο όχημα, θα διαβάζει τον τύπο του («Μ» για μηχανές, «Ε» για επιβατικά και «Φ» για φορτηγά οχήματα) και θα εμφανίζει την τιμή των διοδίων για το όχημα αυτό (1 € για μηχανές, 2 € για επιβατικά και 3 € για φορτηγά).

Γ)       Κάθε φορά που διέρχεται ένα όχημα από τον σταθμό των διοδίων, να εμφανίζεται το υπόλοιπο των χρημάτων από το κόστος της γέφυρας.

Δ)      Τέλος, να εμφανιστεί το ποσοστό των τριών κατηγοριών οχημάτων, που πέρασαν από τα διόδια μέχρι να συμπληρωθεί το ανωτέρω ποσό.




D
Εταιρεία διοργάνωσης συναυλιών κλείνει το Στάδιο στο ΟΑΚΑ για συναυλία δημοφιλούς ροκ συγκροτήματος. Αποφασίζει να διαθέσει στο φιλόμουσο κοινό θέσεις τριών κατηγοριών, όπου για την πρώτη τα εισιτήρια θα κοστίζουν 150 €, για τη δεύτερη 100 € και την τρίτη 50 €. Στην πρώτη κατηγορία η διοργανώτρια εταιρεία αφήνει 3000 θέσεις, στη δεύτερη 7000 και στην τρίτη 30000 θέσεις. Να δημιουργηθεί αλγόριθμος που:

Α)      Θα ζητά από τον αγοραστή και θα διαβάζει την κατηγορία του εισιτήριου που αυτός επιθυμεί (με έλεγχο ορθής εισαγωγής «Α», «Β» ή «Γ»), ενώ θα εμφανίζεται η διαθεσιμότητα.

Β)      Θα ολοκληρώνει τη διαδικασία πώλησης εισιτηρίων όσο στο ερώτημα «Υπάρχει επόμενος πελάτης» η απάντηση είναι «ΝΑΙ» ή όταν εξαντληθούν όλα τα εισιτήρια και στις τρεις κατηγορίες.

Γ)       Θα υπολογίζει και θα εμφανίζει το σύνολο των χρημάτων που θα εισπράξει η εταιρεία από την πώληση των εισιτηρίων.

Δ)      Θα υπολογίζει και θα εμφανίζει το ποσοστό πληρότητας του σταδίου.




Ε
Ένα σχολείο διοργανώνει εκπαιδευτική εκδρομή. Για την μετακίνηση των μαθητών θα χρειαστεί να μισθωθούν λεωφορεία. Να δημιουργηθεί αλγόριθμος που:
1.       Δέχεται το πλήθος των μαθητών του σχολείου που θα συμμετέχουν στην εκδρομή.
2.       Υπολογίζει και εμφανίζει πόσα λεωφορεία των 50 θέσεων θα μισθώσουν.
3.       Υπολογίζει και εμφανίζει τα χρήματα ανά μαθητή, όταν το κάθε λεωφορείο κοστίζει στο σχολείο 250€.
4.       Τέλος, να εμφανίζεται ανά λεωφορείο το ποσοστό πληρότητάς του.



F
Προκειμένου να μετακινηθείτε από το σπίτι στα γραφεία της εταιρείας σας έχετε δύο επιλογές: τα μέσα μαζικής μεταφοράς (λεωφορείο / μετρό) και το ιδιωτικής χρήσεως όχημά σας. Να γράψετε αλγόριθμο ο οποίος:
Α)      Θα διαβάζει τιμή εισιτηρίου για λεωφορείο / μετρό.
Β)      Θα εισάγει την τιμή πώλησης βενζίνης ανά λίτρο, την μέση κατανάλωση λίτρων ανά 100 χιλιόμετρα του οχήματός σας, καθώς και τα χιλιόμετρα που διανύεται με αυτό για να μετακινηθείτε από το σπίτι στην εργασίας σας.
Γ)       Να υπολογίζει και να εμφανίζει τα κόστη για να φτάσετε στην εταιρεία και να επιστρέψετε στο σπίτι σας.
Δ)      Να εμφανίζει μήνυμα με την πιο συμφέρουσα επιλογή (υποθέστε ότι υπάρχει μόνο μία) και το ποσό του οφέλους.
G
Να γράψετε πρόγραμμα το οποίο θα δέχεται τον ημερήσιο χρόνο σύνδεσης ενός υπολογιστή στο Διαδίκτυο για τις ημέρες ενός μήνα και θα εκτυπώνει:
  • τη μέση ημερήσια σύνδεση στο Διαδίκτυο
  • την ημέρα με τη μεγαλύτερη διάρκεια σύνδεσης
  • την ημέρα με τη μικρότερη διάρκεια σύνδεσης
Πρέπει να ελέγχεται και να εμφανίζεται κατάλληλο μήνυμα στον χρήστη να δώσει αριθμό ημερών μεταξύ του 28 και του 31, καθώς και ημερήσιο χρόνο σύνδεσης μεγαλύτερο ή ίσο του μηδενός.



H
Να δημιουργηθεί πρόγραμμα, όπου θα εισάγονται από το χρήστη μια ακολουθία από τριάδες μη αρνητικών και μονοψήφιων ακεραίων αριθμών.
o   Να υπολογίζεται και να εμφανίζεται το πλήθος των τριάδων, για τις οποίες ο ένας από τους τρεις αριθμούς θα είναι ίσος με το άθροισμα των άλλων δύο,
o   καθώς και το ποσοστό των τριάδων που το άθροισμα των τριών αριθμών ισούται με 7.
o   Η διαδικασία εισαγωγής των τριάδων θα τερματίζεται όταν δοθούν οι αριθμοί 0 - 0 - 0.


I
Ο τελικός βαθμός ενός διαγωνιζόμενου, σε κάθε ένα από τα 6 βασικά μαθήματα που εξετάζεται πανελληνίως, υπολογίζεται βάσει της προφορικής και γραπτής βαθμολογίας (θεωρείστε ότι είναι βάσει του 20) με την ακόλουθη διαδικασία: αν η διαφορά του  προφορικού βαθμού με τον γραπτό είναι μεγαλύτερη ή ίση των 5 μονάδων, τότε ο προφορικός αναπροσαρμόζεται. Στην περίπτωση που η προφορική βαθμολογία ήταν ανώτερη της γραπτής, τότε η προφορική γίνεται όσο η γραπτή συν 3 μονάδες, αλλιώς – στην περίπτωση όπου η γραπτή βαθμολογία υπερβαίνει αυτήν του προφορικού – τότε η προφορική γίνεται όσο η γραπτή μείων 3 μονάδες. Να δημιουργηθεί πρόγραμμα που:

  1. Διαβάζει για τον μαθητή προφορική και γραπτή βαθμολογία για κάθε ένα από τα 6 μαθήματα

  1. Τροποποιεί – εάν αυτό απαιτηθεί βάσει των ανωτέρω κανόνων – την προφορική βαθμολόγηση

  1. Υπολογίζει και εμφανίζει τον Συνολικό Μέσο Όρο του μαθητή για τα 6 μαθήματα

  1. Εμφανίζει μήνυμα ΠΡΟΑΓΕΤΑΙ εάν ο Συνολικός Μέσος Όρος είναι ίσος ή μεγαλύτερος του 10, αλλιώς εμφανίζει το μήνυμα ΑΠΟΡΡΙΠΤΕΤΑΙ.


J
Ένας μαθητής που τελείωσε το γυμνάσιο με άριστα ζήτησε από τους γονείς του να του αγοράσουν τη στολή του Darth Vader αξίας 950 €. Οι παππούδες του δήλωσαν ότι μπορούν να του διαθέσουν σταδιακά το ποσό, δίνοντάς του κάθε εβδομάδα ποσό διπλάσιο από την προηγούμενη, αρχίζοντας την πρώτη εβδομάδα 20 €. Να αναπτύξετε αλγόριθμο που:
  • Να υπολογίζει και να εμφανίζει μετά από πόσες εβδομάδες θα μπορέσει να αγοράσει τη στολή
  • Να υπολογίζει και να ελέγχει πιθανό περίσσευμα χρημάτων
  • Να εμφανίζει μήνυμα για την ανάδειξη της ακριβότερης στολής

K
Για κάθε μαθητή δίνονται το ονοματεπώνυμο, ο προφορικός και ο γραπτός βαθμός ενός μαθήματος (0 – 20). Να γραφεί αλγόριθμος, ο οποίος εκτελεί τις ακόλουθες λειτουργίες:
Α.       Διαβάζει τα στοιχεία πολλών μαθητών και σταματά όταν δοθεί ως ονοματεπώνυμο το ‘ΤΕΛΟΣ’.
Β.       Υπολογίζει τον τελικό βαθμό του μαθήματος (από 30% του προφορικού και το 70% του γραπτού) και τυπώνει το ονοματεπώνυμο του μαθητή και τον τελικό βαθμό.
Γ.       Υπολογίζει και τυπώνει το ποσοστό των μαθημάτων που έχουν βαθμό μεγαλύτερο του 18.
Δ.       Εμφανίζει μήνυμα για το πόσοι πήραν τελικό βαθμό 20 – εφόσον είναι περισσότεροι από έναν – ή μήνυμα με το όνομα του μαθητή που πήρε 20 – εφόσον ήταν μόνο ένας / μία – είτε μήνυμα ‘Ουδείς άριστος’ – εφόσον κανείς δεν πήρε 20.
L
Μια εταιρεία ενοικίασης αυτοκινήτων έχει νοικιάσει 30 αυτοκίνητα τα οποία και κατηγοριοποιούνται σε οικολογικά και συμβατικά. Η πολιτική χρέωσης για την ενοικίαση δίνεται στον παρακάτω πίνακα:
          ΗΜΕΡΕΣ                          ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΑ                   ΣΥΜΒΑΤΙΚΑ
 1 – 7                              30 € ανά ημέρα               40 € ανά ημέρα
 8 – 16                            20 € ανά ημέρα               30 € ανά ημέρα
από 17 και άνω               10 € ανά ημέρα               20 € ανά ημέρα
Να αναπτύξετε πρόγραμμα το οποίο:

Α.      Περιλαμβάνει τμήμα δηλώσεων μεταβλητών.

Β.       Για κάθε αυτοκίνητο το οποίο έχει ενοικιαστεί:
1.       Διαβάζει την κατηγορία του («ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΑ» ή «ΣΥΜΒΑΤΙΚΑ») και τις ημέρες ενοικίασης.
2.       Καλεί υποπρόγραμμα με είσοδο την κατηγορία του αυτοκινήτου και τις ημέρες ενοικίασης και υπολογίζει με βάση τον παραπάνω πίνακα τη χρέωση.
3.       Εμφανίζει το μήνυμα ‘ΧΡΕΩΣΗ’ και τη χρέωση που υπολογίσατε.

Γ.       Υπολογίζει και εμφανίζει το πλήθος των οικολογικών και των συμβατικών αυτοκινήτων.

Να κατασκευάσετε το κατάλληλο υποπρόγραμμα του ερωτήματος Β.2.

M
Μια εταιρεία διενεργεί γραπτό διαγωνισμό για τους 300 υπαλλήλους της. Σκοπός αυτού, να βρεθούν οι 50 πρώτοι που θα επιδοτηθούν με μηνιαίο bonus 15%, καθώς και οι πενήντα τελευταίοι που θα έχουν μείωση του μηνιαίου μισθού τους κατά 10%. Να δημιουργηθεί ο αλγόριθμος, που :
Α)      Θα ζητά τα ονόματα των υπαλλήλων, τις ετήσιες αποδοχές τους (ΔΕΝ αμείβονται όλους τους μήνες με τα ίδια χρήματα).
Β)      Θα εισάγει το αποτέλεσμα του γραπτού διαγωνισμού, με κατάλληλο έλεγχο για εύρος βαθμολογίας από 0 μέχρι 100.
Γ)       Να υπολογίζει και να εμφανίζει με σχετικό μήνυμα, το κατά πόσο συμφέρει την εταιρεία (από οικονομικής πλευράς) η ανωτέρω διαδικασία. Εάν το σύνολο των ετήσιων αποδοχών όλων των υπαλλήλων της εταιρείας πριν τις αυξήσεις και τις μειώσεις ως αποτέλεσμα του γραπτού διαγωνισμού είναι μικρότερο από το αντίστοιχο σύνολο μετά, τότε η εταιρεία έχει οικονομικό όφελος.
Δ)      Να εμφανίζει το όνομα του πρώτου του γραπτού διαγωνισμού.
Ε)       Να εμφανίζει τα ονόματα όσων έγραψαν πάνω από το Μέσο Όρο, καθώς και το ποσοστό % όσων έγραψαν κάτω από το ΜΟ.
ΣΤ)     Τέλος, να εμφανίζονται τα ονόματα των 50 πρώτων και των 50 τελευταίων με το κατάλληλο μήνυμα.

N
Η διοίκηση μιας αλυσίδας καταστημάτων αποφάσισε να συγκεντρώσει στοιχεία για τις πωλήσεις των δέκα καταστημάτων για το έτος 2012. Σε όσα καταστήματα έχουν αύξηση κερδών κατά το δεύτερο εξάμηνο, εν συγκρίσει με το πρώτο, θα δοθεί bonus παραγωγικότητας. Να δημιουργηθεί ο αλγόριθμος :

Α)      Ο οποίος θα διαβάζει τα ονόματα των καταστημάτων, αλλά και τις πωλήσεις τους κατά το έτος αυτό.

Β)      Να εμφανίζει τα ονόματα των καταστημάτων σε φθίνουσα σειρά, βάσει των ετήσιων πωλήσεών τους.

Γ)       Να υπολογίζει και να εμφανίζει το πλήθος των καταστημάτων που πέτυχαν αύξηση των κερδών τους κατά το δεύτερο εξάμηνο, καθώς και τα ονόματα των καταστημάτων όπου η αύξηση ξεπέρασε το 10%.

O
Το Υπουργείο Παιδείας, διοργανώνει από 2000 έως και το 2013, πανελλήνιες εξετάσεις στο μάθημα της Ανάπτυξης Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον. Η Υφυπουργός με απόφασή της, επιθυμεί την επεξεργασία των στοιχείων από τις εξετάσεις όλα αυτά τα χρόνια, για να εξαχθούν χρήσιμα συμπεράσματα. Να δημιουργηθεί αλγόριθμος, που:
Α)      Διαβάζει για κάθε έτος τους Μέσους Όρους Επιδόσεων των 52 νομών της χώρας, καθώς και τα ονόματα των νομών αυτών.
Β)      Θα εμφανίζει ανά έτος – σε αύξουσα σειρά βάσει των επιδόσεων – τα ονόματα των νομών.
Γ)       Να εμφανίζεται ο νομός με τις περισσότερες πρωτιές από το 2000 (εάν υπάρχουν περισσότεροι από ένας νομός με τον ίδιο αριθμό πρώτων θέσεων, να γίνεται έλεγχος και στις δεύτερες θέσεις, προκειμένου να βρεθεί ο νομός με τις περισσότερες επιτυχίες).
Δ)      Να εμφανιστεί με ποιας χρονιάς τα θέματα οι διαγωνιζόμενοι μαθητές απέδωσαν καλύτερα, καθώς και η χρόνια με τα δυσκολότερα θέματα.



P
Η ταξινόμηση φυσαλίδας δεν είναι αρκετά «έξυπνη» ώστε να διαπιστώνει στην αρχή ή στο μέσο της διαδικασίας αν ο πίνακας είναι ταξινομημένος. Να σχεδιάσετε την παραλλαγή του αλγορίθμου, έτσι ώστε να σταματάει αν ο πίνακας είναι ταξινομημένος. Επιπροσθέτως να εμφανίζει το πλήθος των μετακινήσεων των στοιχείων ενός πίνακα ΠΙΝ[200] (διαδικασία αντιμετάθεσης).
Q
Στο κατάστημα όπου εργάζεστε αποφασίζετε να κάνετε σε όλα σας τα είδη μείωση της τελικής τιμής κατά 10%. Παράλληλα, όμως, το Υπουργείο Οικονομικών αυξάνει τον ΦΠΑ κατά 2 μονάδες (από 23% σε 25%). Το σύνολο των προϊόντων με τις τιμές τους είναι αποθηκευμένο σε πίνακα 82 θέσεων. Να δημιουργηθεί αλγόριθμος, που θα υπολογίζει τον μέσο όρο των καθαρών κερδών για τα είδη που εμπορεύεστε πριν και μετά τις αλλαγές. Ποια το ποσοστό της μεταβολής αυτής;


R
Να γράψετε πρόγραμμα το οποίο θα εισάγει σε μονοδιάστατο πίνακα ΟΜΑΔΕΣ να ονόματα των ομάδων του ομίλου και σε δισδιάστατο πίνακα Α[Κ, Κ] τα αποτελέσματα των αγώνων ενός ομίλου του Euro-Basket (όπου «Ν» για νίκη ή «Η» για ήττα). Στον πίνακα Δ[Κ, Κ] τη διαφορά πόντων για κάθε αγώνα. Το πρόγραμμα θα βρίσκει και θα εκτυπώνει την τελική βαθμολογία με τα ονόματα των ομάδων του ομίλου. Σε περίπτωση ισοβαθμίας προηγείται η ομάδα που έχει την καλύτερη διαφορά πόντων από τις ισόβαθμές της. Κάθε ομάδα παίζει μόνο μία φορά με κάθε αντίπαλο. Ο κάθε όμιλος μπορεί να περιλαμβάνει το μέγιστο δέκα και το ελάχιστο δύο ομάδες (υποχρεωτικά ζυγό αριθμό ομάδων).

S
Να γράψετε αλγόριθμο ο οποίος θα διαβάζει τις βαθμολογίες 25 φοιτητών στα μαθήματα Άλγεβρα, Ανάλυση, Γεωμετρία και Στατιστική σε ένα δισδιάστατο πίνακα, αλλά και τα ονόματά τους στον πίνακα ΟΝ[25]. Κατόπιν, θα υπολογίζει και θα τυπώνει με κατάλληλα μηνύματα
Α)      Το μέσο όρο βαθμολογίας ανά μάθημα
Β)      Το μέσο όρο βαθμολογίας ανά φοιτητή
Γ)       Τον γενικό μέσο όρο βαθμολογίας όλων των φοιτητών
Δ)      Το μέσο όρο βαθμολογίας στη Γεωμετρία όλων των φοιτητών
Ε)       Τους φοιτητές με βαθμό στη Στατιστική μεγαλύτερο του μέσου όρου



T
4.09   Για στατιστικούς σκοπούς της UNICEF καλείστε να γράψετε αλγόριθμο ο οποίος :
  • θα καταγράφει τα ονόματα των υπευθύνων 20 περιπτέρων της εταιρείας που βρίσκονται σε όλη την Ελλάδα και τις αντίστοιχες εισπράξεις τους για κάθε μήνα,
  • θα υπολογίζει και θα εκτυπώνει το άθροισμα των εισπράξεων κάθε περιπτέρου ανά έτος, καθώς και το περίπτερο με τη μέγιστη συνολική είσπραξη,
  • θα υπολογίζει και θα εκτυπώνει το άθροισμα των εισπράξεων κάθε μήνα από το σύνολο των περιπτέρων, καθώς και το μήνα με τη μέγιστη συνολική είσπραξη,
  • θα τυπώνει τις εισπράξεις του περιπτέρου, που είναι υπεύθυνος ο Διαμαντίδης, για το μήνα Ιούλιο.

U
Ένας επενδυτής διέθεσε 10000€ για την αγορά ορισμένων τεμαχίων 10 διαφορετικών μετοχών. Να γράψετε αλγόριθμο ο οποίος:

Α.      για καθεμιά από τις 10 μετοχές διαβάζει το όνομα της μετοχής, το πλήθος των τεμαχίων της μετοχής, που κατέχει ο επενδυτής, ελέγχοντας το πλήθος να είναι θετικός αριθμός και καταχωρίζει τα δεδομένα αυτά σε σχετικούς πίνακες.

Β.       για καθεμιά από τις 10 μετοχές και για καθεμία από τις πέντε εργάσιμες ημέρες της εβδομάδας διαβάζει την τιμή ενός τεμαχίου της μετοχής και την αποθηκεύει σε κατάλληλο πίνακα δύο διαστάσεων, ελέγχοντας η τιμή του τεμαχίου να είναι θετικός αριθμός.

Γ.       για καθεμιά από τις 10 μετοχές υπολογίζει τη μέση εβδομαδιαία τιμή του τεμαχίου της και την αποθηκεύσει σε μονοδιάστατο πίνακα.

Δ.       υπολογίζει και εμφανίζει τη συνολική αξία όλων των τεμαχίων του επενδυτή, την τελευταία ημέρα της εβδομάδας.

Ε.       υπολογίζει εάν ο επενδυτής στο τέλος της εβδομάδας έχει κέρδος ή ζημία ή καμία μεταβολή σε σχέση με το αρχικό ποσό που διέθεσε, εμφανίζοντας κατάλληλα μηνύματα.


Μιχαλόπουλος Βασίλης, ΠΕ20
Μηχανικός Πληροφορικής, ΜΔΕ